2011-07-25 | 22:13:16

10 saker ni kanske inte visste om mig

1. Jag är en riktig "pappa gris" gör allt med han.
2. Jag har en mamma som sitter i rullstol, hon bröt nacken år 2005.
3. jag har haft 1 egnen häst, Hubbe och en låne häst carishma.
4. I början gillade jag varken Junessa eller pricken men efter jag började rida dom var dom mina änglar !
5. Om Felicia säljer Pumba tar det väldigt hårt på mig för han var den första jag körde själv och nästan allt jag kan har jag lärt mig av honom, så blir otroligt ledsen om jag inte får tävla han en ända gång i mitt liv.
6. Första gången jag körde själv så körde jag pumba när han var hingst i sulky i skogen (lyckat) :D
7. första gången jag körde på banan så körde jag frasse en låne ponny som felicia hade ett tag som jag älskade dock var det första gången för han på banan också..
8. Jag är liv rädd för ormar och sniglar.
9. jag har ett tand smycke som liknar en hästsko som jag har haft i 5 år ;P
10. jag har extremt svårt för matte :(
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: