2011-07-20 | 18:08:21

Härliga PONNY! <3

Körde Russela precis och FYFAN säger jag bara!!! :'D I början av rundan gick hon lungt och tittade på allt och lite till sen nände jag för att köra hem och fy vad kul de va hahaha hon gasa på som fan och jag körde ju i grimma så fick inte stop på henne och jag tyckte de var så kul så jag bara satt och garvade hahaha så jag visste inte om jag skulle hoppa av eller vad jag skulle göra så jag satt kvar och skrattade hahahah! :'D Sen mötte jag tre gubbar och dom bara OJ här gick de undan! :O Hahaha men jag lyckades på stop på henne! :'D <3 Roligaste rundan på LÄÄÄÄNGE! :D <3
ÄLSKAR DEN HÄSTEN! <3

 Min egna lilla ängel<3

Bra jobbat med bloggen emma! :D 


                            //Kram Felicia <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: