2011-07-20 | 20:37:19

Såååå jäääkla blooogg suuugen! :D

Vill bara BLOGGA hela tiden men vet inte vad jag ska skriva.... Kan skriva en liten presentatinom om mig själv så får Emma och Alicia göra den sen med! :)

Namn: Felicia Holmqvist
Född: 1998-04-19
Djur: 6 hästar, 4 hundar, två katter, och ett marsvin
Inriktning inom hästsport: Ponnytrav/trav till 100%
Mål inom kariärr: Just nu är de vell att vinna ett lopp!
Rädd för: Venne... lite olika, ormar m.m.
Gör hälst: KÖR! :D <3
Om du var ett djur vad skulle du vara då: hmm... en häst kanske (om hade bra ägare) Zebra skulle inte vara så fel heller!
Favorit häst: hmm... har ingen riktig favo bland mina hästar älskar alla precis lika mycket! <3
Tävling du minns mest: Kommer ihåg mina tävlingar lika mycket ungefär men den tävling jag minns mest är nog tävlingen på Vaggeryd där jag kom tvåa med Sörbys Xakt och fick springa förbi hela fältet på upploppet! Film kommer i ett senare inlägg!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: