2011-08-08 | 19:39:30

Qviqen klarade kvalet på 3.40,4 :) <3 Joggade imål

Körde Pumba för första gången sen tävlingen på Tingsryd (ca två veckor sen) för jag har inte riktigt vågat och inte velat heller... men nu när jag äntligen gör de för hans skull!!! Så vet ni vad han gör....  Jo han börjar backa och stegr ochh hålla på sen så på något konstigtsätt hamnar han och vagnen upp och ner...? inte Pumba då men han lägger sig ner (?) jag hinner utt ur vagnen innan den vänds totalt men fasnar med benet :( (ajjj)... Så behöver JÄVLIGT med pep nu annars så "Bye Bye Sörbys Xakt"

Var på traveet i morse och tog in två hästar för dom skulle skos så nu har dom skor på sig :) 

Vill bra skriva av mig lite...
Sak man tro på merakel?
Jag behöver ett iallafall...
Vi ses hos stjärnorna...
Från och med nu och tills någon dör, ska jag kämpa...
Vill inte vara den jag är här och nu...
Tårarna faller och jag kan inte sluta jag vill bara försvinna dit ingen kan se, ingen kan höra...
Jag tror mitt hjärta blöder...
Snälla bli min igen...
Låt mig få kvar....
Ingen ting jag säger spelar ingen roll...
Knyter mina skor, och går in igen...
Älskar dig i himmelen oxå <3

                       //Felicia <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: