2011-08-06 | 21:06:14

Taggad som F*N!!! :D <3

Imorgon blir de KVAL! :D Tagga, tagga, fokus, fokus!!! :D

Idag har jag varit på travet med Olivia vi var där vid halv tolv :) sen fixade vi hennes grejer för hon ska tävla imorgon :) sen hade vi inget att göra så vi gick och mockade 31 boxar... de var vell inte så kul... och händerna e typ "ur funktion"...  sen hem och fixade mina grejer te Qviqen :D badade han oxå med exem shampo :) så nu e han fiiin ^^ men nu ska jag nog duscha och sen baka till imorgon :D
Så här ser min dag utt imorgon :)
7:00- Gå upp
7:00-9:00 lägga in allt i transporten, lasta och äta frukost och fixa lite i stallet :)
10:00- framme på HD :D
11:00- köra Ior :D <3
12:00-13:00 värma Qviqen! :D
13.00 (ca) går kvalet!!! :D Tagga! :D
sen så ska jag bara gå runt och kolla till typ 17:00 :D hääärlig dag som fan med härligt folk och mycket hästar :D 122 st anmälda sen blir de nog några strukna men överlever nog iallafall! :D

BYE BLOGGEN OCH ALLA LÄSARE! :D <3 //Felicia
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: