2011-07-31 | 20:14:09

Seger i gymkhanan igår <3

Tävlade ju gymkhana igår. ja rubriken sa väl hur det hade gått? hihi.
Först så var det en induvidelklass så va det först slalom Nanna ägde och kom lång före dom andra :) Sen var det att man skulle rida fram till en bom och stanna över bommen asså vem kommer på något så dumt Nanna bokstavligen hoppade över bomen jag lyckades verkligen inte att  få henne över den :) hehe... Sen skulle man över ett lågt hinder :S hon hoppade bäst och va snabbast :) sen va det bara fram och tillbaka ja och ni vet när Nanna är taggad  så går det undan :D så dom andra hade ingen chans <3 Så den klassen van jag induviduelt :)

Nästa klass va kval í lag då red jag den klassen med sol<3 ja det gick lika bra så vi vann första kvalet :) och då gick vi till final och så skulle vi dår möta annat lag :)

Sen va finalen och ja med två taggade ponnyer som inte gick och stanna så vann vi finalen med :D



Alltså så startade 3 gånger och så vann jag ALLA :D och i laget  då med <3

 /Alicia <3
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: